بسیاری از زنان پرسشی را در قالب های مختلف ولی با مضمون چگونگی انجام جراحی لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن را مطرح می سازند و در پی آنند که در این خصوص اطلاعاتی وثیق و دقیق به دست بیاورند. به همین بهانه در صدد بر آمدیم مقاله ای تحت همین عنوان به مرحله نگارش در بیاوریم و در اختیار همراهان مان قرار دهیم.

لابیا پلاستی چیست و چگونه انجام می شود؟

واقعیت این است که عمل لابیاپلاستی یکی از چندین روش هایی است که در سال های اخیر برای رفع و حل مشکلات واژینال بانوان از سوی بسیاری از پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد.

لابیاپلاستی نوعی روش برای ترمیم و رفع نقایصی است که در ابتدای امر بر روی لابیا ها متمرکز است اما می توان در این روش درمانی به رفع سایر مشکلات نیز پرداخت. (در ادامه به تمامی مشکلاتی که از طریق لابیاپلاستی قابل رفع است خواهیم پرداخت).

در خصوص چگونگی روند انجام لابیا پلاستی باید بگوییم که در ابتدا لابیاها های شل و افتاده، لابیاهای بزرگ و چروک خورده، (که دقیقا همین دلایل باعث می شود زنان به مطب پزشکان بیایند و در صدد باشند اقدامی برای از بین بردن این نازیبایی ها داشته باشند)، با برشی که روی آن ها ایجاد می شود، برداشته می شوند و سپس از طریق نخ بخیه محل زخم بسته می شود.

  • خوش بختانه این روزها لیزر ها جزء دسته ابزار آلاتی شد اند که توانسته اند تا حد زیادی در خدمت پزشکان قرار گیرند و کمک های شایانی را در روند های مختلف درمانی و زیبایی زنان داشته باشند.
  • بدین ترتیب با انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر طیف گسترده ای از مشکلاتی که آلت تناسلی بانوان با آن ها روبرو هستند به راحتی درمان و ترمیم می شوند.

دلیل انجام عمل تنگ کردن واژن چیست؟

واقعیت این است که یکی از معضلات قدیمی و همیشگی خانم ها این مساله بوده است که واژن و کانال جنسی آن ها با گشادی مواجه شده است.

براساس این واقعیت که واژن خانم ها یکی از مهم ترین اندام های آن هاست، زیرا که تا حد زیادی روابط جنسی آن ها و سایر بخش های روابط احساسی آن ها را با شریک جنسی شان تحت تاثیر قرار می دهد؛ باید بیشترین وسواس و دقت را در پیشگیری از بروز اتفاقات احتمالی و نیز در صورت پیشامد های مشکل ساز باید در جهت رفع آن بکوشند.

انواع راه های رفع گشادی واژن کدامند؟

یکی از عمده مشکلاتی که برای این بخش از اندام تناسلی زنان پیش می آید گشاد شدن واژن در اثر علل و عوامل مختلف است که این روزها می توانند از طریق راه های مختلف درمانی و ترمیمی به رفع آن بپردازند.

انواع راه های تنگ کردن واژن از این قرارند:

  • تنگ کردن واژن با نخ
  • تزریق چربی به واژن
  • تزریق فیلر به واژن
  • لیزر واژینال

انجام همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن چگونه انجام می شود؟

با توجه به رشد پزشکی و نیز ابزارآلاتی که در مسیر درمان ها و اعمال مختلف جراحی از جمله جراحی لابیاپلاستی و نیز جراحی زیبایی واژن بکار گرفته می شوند باید این نوید را به تمامی زنانی که در فکر انجام یکی از انواع روش های درمانی برای بهبود وضعیت آلت تناسلی خودشان هستند، بدهیم که:

لیزرهایی که در این نوع درمان ها استفاده می شوند این امکان را فراهم کرده اند که تنگی واژن در کنار ترمیم لابیاها در یک جلسه به صورت همزمان انجام شود. اینگونه می توان در طی یک روند و فرآیند درمانی دو هدف به سرانجام برسد. اقدامی که در گذشته بسیار پیچیده و غیر ممکن می نمود این روزها به سادگی در حال انجام است.

بهترین جراح زیبایی واژن

خوش بختانه این روزها در سطح کشور و نیز شهر بزرگ اصفهان شاهد فعالیت های گسترده ای از سوی بهترین جراحان زیبایی واژن هستیم که اقدامات قابل توجهی را برای زنان انجام می دهند.

 

  • دانش و آگاهی

جراح زیبایی واژن باید ابتدائا دانش و آگاهی های لازم را در زمینه فعالیت های خود داشته باشد.

  • تجربه، مهارت، تخصص

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به عنوان مکمل دانش و آگاهی باشد، تجربه کاری پزشک است. تجربه کاری برای پزشک این امکان را فراهم می کند که بتواند در شرایط سخت از تجربه و مهارت خود استفاده کند و مشکلات پیش آمده را حل و رفع کند.

  • اخلاق حرفه ای

از دیگر ویژگی هایی که پزشک معالج باید داشته باشد این است که وجدان کاری و اخلاق حرفه ای داشته باشد. این ویژگی باعث می شود در تمامی روند کار پزشک تمامی تمرکزش در جهت درمان و رفع مشکلات بیمار باشد و ابعاد مالی و یا هر موضوع دیگری را مد نظر قرار ندهد.

این ویژگی تا حد زیادی همدلی پزشک با بیمار را افزایش می دهد و این رابطه منجر به این می شود که بمیار بتواند تا حد زیادی با پزشک ارتباط خوبی داشته باشد.

  • تمامی این ویژگی ها در کنار هم باعث می شوند روند درمان به طور مثبتی پیش برود و نیز موفقیت نتیجه درمان را تا حد زیادی تضمین خواهند کرد.

نتیجه گیری

در انتها امید است که ارائه این اطلاعات بتواند روشنگر خوبی در مسیر تصمیم گیری زنان باشد تا بتوانند به درستی و معقولانه برای رفع مشکلات واژینال خود اقدامات درمانی لازم را انجام دهند.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید یادآور شویم این است در مسیر درمان و ترمیم نواحی آلت تناسلی حتما باید از بهترین پزشکان و متخصصان این حوزه کمک گرفت تا کمترین احتمال خطری وجود نداشته باشد.

  • زیرا که کوچک ترین مشکلی که برای ناحیه واژن خانم ها ایجاد شود منجر به بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی و یا مشکلات روحی برای آن ها می گردد.